Re: Która z trzech 19"? - Philips 109P40? LG-Flatron F900P? Samsung 959NF?

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 22:54:41 MET

Użytkownik "latet" <latet_at_wwwrrrrrrr.pl> napisał w wiadomości

> Albo Flatrona..... albo..... cholera wie jakiego jeszcze :-(
> Pewnie w kazdym bym znalazł coś, co by mnie dołowało,
> no, ale ten Philips to porażka totalna :-(

Teraz taka manufaktura do d.... wszystko produkuje się byle
taniej. Jak to jest... ja wybrałem samsunga - wybierałem
generalnie pomiędzy LG a samsungiem, jeszcze myślałem o MAGu i
NECu, no i postawiłem na 959NF, bo "ludzie chwalili" itd... no i
niestety zakupiony za niemałe pieniądze wyrób nie spełnił moich
oczekiwań. Tak samo jest z Twoim Philipsem. Albo mamy pecha albo
nie wiem...
A tak wracając do LG - jak "dylemaciłem sie" odnośnie wyboru to
gdzies wygooglałem powtarzalną opinię, że LG z czasem blaknie, w
przeciwieństwie do monitorów na trinitronie (lg chyba wogole nie
korzysta z tej technologii), uchodzących za bardzo trwałe pod
wszelkimi względami.
No nic. Ja postanowiłem, że bede tak długo gnębił serwis, aż
monitor będzie spełniał moje oczekiwania. Kilka (niepamiętam, 4?)
reklamacji i mam prawo do nowego egzemplarza. Mam nadzieję, że
historia nie zatoczy koła w tym momencie... ;)
Pozdrawiam, Roman.