Re: jaki zasilacz wybrac?

Autor: musk bez czesci ruhomyh (musk_at_musk.bcr)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 22:52:08 MET

bosman <NOSPAMdon_esteban_at_NOSPAMo2.pl> napisał(a):

> nie ma co sie obawiać
> są bardzo ciche

bardzo to znaczy?
rozumiem ze go (zasilacza) nie slychac, ale jakie masz otoczenie?
co wieje na procesorze?
jak sasiedzi?
czy nic nie szumi w radio?
zakladam ze 'sa bardzo ciche' np. w nocy?
ale tu tez mozesz mieszkac przy ulicy na ktorej tramwaje maja nocna linie, i
rzeczywiscie w porownaniu do stukotu podkladow moze byc cichy

nie szukam dziury w calym, bron mnie boze, szukam jedynie punktu odniesienia

> jest nawet cichszy od tego 120mm huntkey'a (kumpel ma -
> sprawdzałem)

okej - to juz jest jakis punkt, przesuwam chiefteca na 3. miejsce
ale znow pytanie - czy warunki w ktorych slyszales oba zasilacze byly
porownywalne?
sasiedzi, tramwaj itd. itp.?

> w każdym razie ja "wyskakuje" z chiftec'iem
> miałem też obawy co do 2 wiatraków
> okazało sie że zupełnie nieuzasadnione
> u mnie najgłosniejszy to wiatrak na grafice

no wlasnie, zaglusza wszystko?
nie dziwne wiec chyba ze chiefteca nie slychac...

musk bcr