Re: problem z partycjami

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 22:13:09 MET

In news:c2in83$ceq$1_at_inews.gazeta.pl , piotrek wrote:
> Pojawił mi się dziwny problem z partycjami...
> A więc, mam dysk 28gb, kilka godzin temu miałem na nim 3 partycje:
> 3,5,20gb...
> Postanowiłem połączyć dwie pierwsze programem fdisk (wcześniej ich nie
> sformatowałem)...
> Po sformatowaniu nowej partycji, DOS wyświetlił informacje, że ma ona
> tylko 3gb!!!
> Jak to możliwe? Jak odzyskać 5gb?
> Właściwości dysku wyglądają tak:
> http://sus.univ.szczecin.pl/~potang/tomzan/part.jpg

1. Na 90%, nie przeładowałeś po partycjonowaniu a przed format c: ?
2. Ściągnij Ranish Partition Manager i obejrzyj jeszcze raz.
  Jak już nusisz używać fdisk, to jeszcze raz, obejrzyj, i co mówi?
3. Idź na grupę od swojego OS, sądząc po obrazku będzie to:

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1(ale bez cyfr)