Re: znowu o dyskach: jaki duzy dysk IDE?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 20:16:09 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w
wiadomości news:c2ihk3.2bs.1_at_Hobby.od.18.lat

> Nie, to się dotyczy _wszystkich_ HDD na EIDE.
> Z tym że jedne mają 9h a inne 11h/dobę.

A jak byś wytłumaczył cel takiego zalecenia? Mechanizm stygnie? Olej się
zagęszcza? ;-). Bo ja doprawdy sensu w tym nie widzę za grosz. Skrócenie
czasu pracy liczonego w godzinach/dobę wpłynie jedynie na obliczony
wskaźnik ilości awarii dla danej partii dysków z konkretnym MTBF,
znalazłem nawet stosowny przykład takich obliczeń w Internecie ;-):
http://www.bluemax.net/docs/Motherboards/General_Info/mtbf.html.

Ale to jest tylko pusta statystyka, nic więcej. . .

--
M.           [MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/