Re: Serwer HP ML330

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 19:58:46 MET

"ggs" <ggs__at_konto.pl> wrote:

> Bawisz sie takim czyms a nawet nie napiszesz o co dokladnie
> chodzi ???

Z grubsza... o wszystko.. ;)
Od konfiguracji dysków SCSI (nigdy nie bawiłem się SCSI)
tak aby dwa z nich pracowały jako "lustra", aż po prostą
instalację w2k serwer. Płyta ma jedno złącze zwykłe IDE,
2 x RAID. Do złącza IDE podpięty dysk 80GB i CDROM.
Instalacja w2k przebiega normalnie do pierwszego rebootu,
potem BIOS kompa twierdzi że nie ma bootable media i instalka
z płyty idzie od nowa... i tak w kółko. Nie pomaga zmiana w
BIOSie kolejności bootowania.
Próba instalacji na dysku podpiętym pod RAIDa kończy się
komunikatem z instalacji z płyty że nie znaleziono
żadnego dysku na którym można zainstalować system...

Pełen odlot :))

--
 Pozdr.