przesiadka - help

Autor: WojTEK (wo.ko_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 18:47:46 MET

Jutro czeka mnie przesiadka z starej płyty i proca na coś nowszego. Zmieniam
Solteka SL-75 DRV5 (na KT333) z AthlonemXP 2000+ na Abit NF7-S i Bartona
2500, no i tu mój wrodzony detektor potencjalnych problemów zapalił
pomarańczową lampkę. System mam aktualnie postawiony na Windows XP PL, za
jasną cholerę nie chce mi się go teraz od nowa instalować, czy sytem
przetrwa taką przesiadkę (poprostu przepnę dyski, grafikę itp.) może jest
jakaś metoda na ułatwienie mu przesiadki (deinstalacja sterowników, hardware
monitora itp.) co z VIA 4in1. Proszę o jakieś porady :-)

Wojtek