Re: Trwało?ć AMD vs Int el

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 13:57:23 MET

Użytkownik "Tomasz Jurgieleiwcz" <tom_at_a3.pl> napisał w wiadomości

> Otóż to!
> Kim jest autor wątka? Klientem biznesowym który bedzie kupował
> wysokiej jakości komputery? Ktoś kto pisze "procki", raczej będzie sam
> się grzebał w swoim "kompie" i z trwałością swojego komputera jak
> najbardziej wstrzeli się w ową reprezentatywną grupę uzytkowników,
> która na Allegro sprzedaje uszkodzone procesory.

A, dopiero teraz przeczytałem cały wątek.

Jednak przyjrzyj się swojej wypowiedzi: na pytanie o "czy procki Athlon
[...użytkowane w optymalnych dla nich temperaturach oraz nie
podkręcane...] są w porownaniu z prockami Intela o wiele mniej trawałe z
racji swojej budowy" odpowiedziałeś "Najprościej chyba zajrzeć do działu
"procesory uszkodzone" czy jakoś tak w Allegro i policzyć proporcje. To
jest reprezentatywna wielkosc".

Czy na Allegro sprzedaje się procki użytkowane w optymalnych
temperaturach i niepodkręcane? Śmiem wątpić. . .

> Ale dość już o tym....

Jak sobie życzysz.

> Pozdrawiam

Również :-).