Re: Urzadzenia wielofunkcyjne...

Autor: danonwoj (wdaniun_at_MAPSo2.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 09:13:17 MET

Za tą cenę nie znajdziesz tańszego w eksploatacji urządzenia i stosunku
cena/jakość. Nie mam żadnych brown yellow na skanach=>wszystko jest okey.
NIe wiem czy jeszcze jest ta promocja, ale dawali na nią nawet 2 lata
gwarancji... chyba teraz to płytę DVD dają czy coś takiego. Też myślałem nad
HP 1210, ale jak firma nie umie przez 10 lat zrobić porządnego pobierania
papieru, to boje się myśleć, co dalej.... Z Lexmarkiem nie ma żadnych
problemów, i jeszcze "baba" Ci mówi co robi... ;-) [gadający driver]
pzdr,
<WojtaS>