Re: Celeron 633 vs. 700

Autor: SotY (soty_at_olimp.unis.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 04:14:51 MET

tornek wrote:
> a przy okazji można spróbowac czy by nie poszedl na szybszej szynce
> niz 66 moze 75 z dobrym chłodzeniem i wtedy moim zdaniem w niektorych
> zastosowaniach byłoby widac trochę przyrostu wydajności, ale nei wiem
> jak w praktyce z tym prockiem akurat jest

z 700 jest jak tak jak widac w mojej sygnaturce czyli szyna 100 z napieciem
podniesionym ze standardowych 1,7V do 1,95V na standardowym boxowym coolerze
(bez podnoszenia napiecia chodzi stabilnie na szynie 83 czyli ~870)

--
[ SotY - s o t y @ o l i m p . u n i s . p l - GG1893855 ]
[ DFI PB61-ZX - Celeron 700 @ 1050 (1.95V) - 256MB PC133 ]