LCD Miro FP158 15" i Win Xp prof

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 00:39:30 MET

Witam Podłączyłem dzis monitorek i po załadowaniu biosu wyszedł komunikat ze
nie ma sygnału czy nie jest obsługiwany,uruchomiłem ponownie w trybie vga i
niby działa ale nie bardzo idzie to wszystko poustawiać windows widzi
monitor jako plug&play a na lapku gdzie jest win me pokazuje Miro fp158 i
tam wszystko ok.Wiecie moze gdzie znalezc do tego sterowniki pod XP bo ja
juz przeszukałem cały net i nie ma nigdzie,jedyne co znalazłem to
miromon.zip ale nie ma tam mojego modelu.
Z gory dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Adam