Przecialem mostek - jak go teraz zalepic?

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 00:10:25 MET

Przecialem jeden z mostkow L3 Athlona XP T-berd.
Dzieki temu mnoznik z 11 zminil sie na 12 :)

No ale widze ze podszedlem do spry zbyt delikatnie :) Teraz kolej na
x13

Musze polaczyc przeciety mostek. Mostek przecialem nozem. Czy jezeli
wloze w zrobiona szpare drobine cyny, a nastepnie stopie ja lutownica
to mostki sie polacza?
To znaczy wiem ze na pewno sie polacza, ale czy nie polaczy sie cos
jeszcze?
Czytalem gdzies ze nie mozna zaklejac srebrna pasta otworkow po
przepaleniu mostkow, bo pod spotem jest warstwa "masy" i sie mostki do
niej podlacza i to nie zadziala.

Jak wiec to zrobic?