Co sądzić o firmie Clevo?

Autor: Radek (straad_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 21:51:27 MET

Przeglądając polskie grupy tematyczne, spotkałem się z wieloma negatywnymi
opiniami na temat tego producenta notebooków, czy też części do nich.
Natomiast na grupach zagranicznych wręcz przeciwnie, tam użytkownicy takich
marek jak Sager, AllienWare, Gericom itp. tzn. tych pod których nazwą
sprzedają się notebooki Clevo, bardzo sobie je chwalą. Zastanawia mnie ta
rozbieżność, czyżby na rynki zachodnie trafiał inny sort? Aż trudno
uwierzyć. Może ktoś orientuje się w tej materii i wyjaśni mi te różnice?
Pytanie moje nie jest pozbawione podstaw, przymierzam się bowiem do kupna
nowego notka i wpadł mi w oko najnowszy model California Access, nie
wymieniam jaki, żeby nie być posądzonym o reklamę ;), nie ukrywam, że cena w
porównaniu do znanych firmowych marek jest znacznie korzystniejsza, co
mogłoby być podejrzane, ale i za granicą notebooki wyprodukowane przez Clevo
są uważane za jedne z tańszych, co nie przeszkadza w dobrej o nich opinii
(przynajmniej takie odniosłem wrażenie).

Pozdr.