Re: NIKIMI

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 17:43:30 MET

Dnia 2004-03-07 17:34, stefe napisał(a):
> z tego co wiem to sa OEMy Maxtora (ale moglem pomylic firme)
> http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/184-43

no moze nie do konca minalem sie z prawda :-)

"...Na niską cenę niewątpliwie wpływ mają krótki okres gwarancji (12
miesięcy) oraz fakt, że napędy te są "reanimowanymi" urządzeniami. Firma
Nikimi nie ma własnych fabryk. Skupuje od innych producentów napędy
niedopuszczone do sprzedaży, naprawia je (wymienia głowice bądź
elektronikę dysku itp.) oraz poddaje własnym testom jakości. Dzięki temu
koszty "wytworzenia" dysku są niewielkie. Niestety, pod względem
wydajności napędy zajmują jedne z ostatnich miejsc rankingu. ..."

zrodlo
http://www.chip.pl/arts/n/sub/article_84687.html

ale czy ten artykul jest wiarygodny? tego nie wiem :-)

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834