Re: Komp się resetuje - cdrom?

Autor: xx (pablonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Mar 2004 - 13:05:10 MET

Sun, 7 Mar 2004 10:00:54 +0100, na pl.comp.pecet, Michał Leszczyński
napisał(a):

> Witam, mam taki problem:
> Mam Celerona700, płytę Asusa, Rivę tnt (ta badziewną). Kilka miesięcy temu
> na windowsie 98 zainstalowałem wszelkie kodeki tak, żeby filmy chodziły jak
> najpłynniej - efekt udało sie osiągnąć, ale: jak płyta włożona do Cdromu LG
> 52x się rozpędzałą to komp się resetował a po włączneiu nie widział NIC,
> foramt i od nowa cały system. Straszne.
>
> Wgrałem więc win xp professional i było ok. Do wczoraj. Wczoraj padła mi
> sieć lokalna (spalił się zasilacz od routera, nieważne) i podłączyłem modem
> [...]

Rozumiem, że obecnie masz xp i błędy 'stop' pewnie;
a zatem: odznacz 'automatycznie uruchom ponownie' w panelu sterowania
(system/zaawansowane/ustawienia 'uruchamiań i ustawień');
jak zawiśnie zobacz czy u dołu ekranu są jakieś nazwy plików. Jeśli są
znajdź je w windzie, zobacz od czego to sterowniki (wystarczy myszką na
nie) i albo odinstaluj te stery w ogóle (u mnie to były stery dźwięku
i program do mierzenia temperatury na procku), albo ściągnij i zainstaluj
nówki z netu. Jak na bluescreenie nie będzie żadnych pliczków, to po
uruchomieniu windy pewnie masz komunikat, że 'system odzyskał sprawność po
poważnym błędzie'- czy jakoś tak; daj mu 'wyślij' komunikat o błędach,
a microsoft powie Ci które stery są kijowe

ps- jeśli to wszystko wina sterów oczywiście (u mnie też resetował przy
rozkręcaniu płyty, przy grach itd) po zrobieniu tego co powyżej wszystko
gra
pozdro