Re: Która z trzech 19"? - Philips 109P40? LG-Flatron F900P? Samsung 959NF?

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 15:42:53 MET

> Mi nic nie bzyczy na zadnych ustawieniach (rowniez 'prawie
> nadprogramowych').

Nic a nic? Nawet jak ucho zblizysz do tylniej czesci obudowy monitora?

> U mnie na jasnosci 0 i kontrascie 75 moge spokojnie pracowac :)
> Dopiero na kontrascie 0 widze ciemnosc (absolutna...)

Zdecydowanie wolalbym, aby prawidlową jasnosc (wg plansz testowych)
dale sie ustawic przy kontrascie blizej 90 i jasnosci ok, 30-40.
To by byla prawidlowa kalibracja do obróbki zjec, a do zwyklego
pisania/czytania, moglbym wtedy zmiejszac jasnosc, a nie kontrast!
A teraz muszę zmiejszac kontrast (bo jasnosc juz jest 0) i robi się mdło.

Latet