Stabilnosc systemu w2k, a dysk twardy

Autor: bravo1985WYTNIJTO_at_op.pl
Data: Sat 06 Mar 2004 - 13:35:13 MET

Witam!
Od pewnego czasu bardzo kiepsko sprawuje mi sie w2k. Nie mam pojecia co sie
dzieje... system nie jest wcale zapchany aplikacjami (ma z 1 miesiac). Procesor
PII 350Mhz ma uzycie 100%, tak samo z RAMem (196MG DIMM).
Jednak, stwierdzam, iz system dziala tak wolno od kiedy system zainstalowany
jest na nowym dysku (120GB segeate barracuda 8mb cache, 7200obr) podczas, gdy
wczesniej mialem dysk WD Caviar 30GB 5400. Jednak chce zauwazyc, iz wczesniej
dysk 120GB nie byl wykrywany, ale po przeinstalowaniu BIOSa juz jest widziany.
(moja plyta glowna to MS 6119).
Czy ta powolna praca systemu ma to jakis zwiazek z nowym dyskiem? Przypuszczam,
iz tak, ale jak temu zaradzic?
Pozdrawiam
Bartek