płyta P4C800 a kontroler SATA 378

Autor: PiOtReK (NOpiotrx_at_SP.wp.AM.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 08:21:41 MET

Witam.
Mam nastepujacy problem z plyta Asus P4C800.
Uzywam na niej wersji kontrolera SATA (nie RAID) i w Windows XP instaluje
drajwery do tego kontrolera jednak mam w systemie drugie urzadzenie od tego
kontrolera o nazwie Promise SATA Console SCSI Processor Device do ktorego
system nigdzie nie znajduje drajwerow i nie instaluje go.
Jak przelacze sie na wersje kontrolera RAIDowa i zainstaluje odpowiednie
sterowniki problem ten nie wystepuje (wszystkie komponenty tego kontrolera
sa poparwnie zainstalowane).
Czy moze ktos spotkal sie z tym problemem i wie jak go rozwiazac?
pozdrawiam,
PiOtReK