Re: Wolny system !

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Sat 06 Mar 2004 - 00:33:49 MET

Zacny Jarek wszem tu ogłosił
> Witam
>
> Zmieniłem kompa na:
> płyta soltek (z dual ddr ale uzywam tylko jedna kosc 256 400mhz)
> athlon xp 2000
> GeForce2 MX 400
>
> Windows xp włącza sie z 5 minut (wiekszosc czasu lampka dysku zgaszona),
> gry chodzą raczej wolno :(
> Co jest powodem ?
>
> Czy to obojetne w jaki slot wloze pamieć ?
> Czy to moze byc wina zasilacza 250W ?
>
> Jarek

Aaaa! Grzebałeś w kompie! Kiedyś miałem to samo. Mulił nieprzeciętnie.
Okazało się, że podgiął się jeden pin od Zipa i spowolniło to całego kompa
tak, że chodził jak 286. Szukałem pół dnia przyczyny. W końcu wszystko
rozłączyłem i zacząłem podpinać kolejno CPU, RAM, SVGę, FDD, HDD itd.
Wszystko było OK dopóki nie podpiąłem tego Zipa, w którym pin był wcześniej
zagięty.

--
-----Piotr K.