Wrażenia z podkręcania Celerona 2,4GHz

Autor: Redi (SPAM?Yes_at_please.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 23:47:55 MET

Witam,

Z czystej ciekawości postanowiłem sprawdzić ile mozna z tego procka
wyciągnąć.
Udało mi się uzyskać 3,0GHz bez podnoszenia napięcia procesora. Przy pracy
bez obciążenia temp. wynosiła jakieś 44-46st. na boxowym radiatorze. Płyta
główna to MSI i845PE Neo.
Powyżej 3GHz windows już mi się nie uruchomił, zapodałem mu 24x127 czyli
3,04GHz i przy samym starcie przywitał mnie niebieskim ekranem...Wydaje mi
się że to pamięć nie wyrobiła, bo według CPU-Z już przy 3,0GHz chodziła z
częstotliwością 166,7MHz..
Ta pamięć to jakiś
Kingmax Semiconductor DDR-SDRAM PC2700 256MB
FSB:DRAM 3:4
CAS# Latency 2,0
RAS# to CAS# delay 3
RAS# Precharge 3
Cycle Time (Tras) 6
DRAM idle timer 16 (Dane z programu CPU-Z)

Czy ktoś z was odpalił tego procka powyżej 3GHz?

pozdr.
Radek