Re: Jaki tusz wybrac (do HP 5150)?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 23:20:29 MET

Krzys-iek napisał:

> aha, mi chodzi o to tylko by szybko nie zniszczyc glowicy :(
> Wiec:

> a) HP na tuszu tez oszczedza,

Tusz HP jest dobry. Oszczędza tylko w ten sposób, że daje małe pojemniki

> b) HP leje dobry tusz by nie zniszczyc glowicy

Zgadza sie. Leje dobry, ale mało

> c) Producenci daja mi pigmenta bo lepszy i nie zniszczy glowicy

To nie ma nic wspólnego. Słąbej jakości tusz pigmentowy też może ci
zapchać głowice. Kupując tusz HP masz pewność, że ten tusz nie
zaszkodzi drukarce, ani nie zaschnie po 2 dniach

Zastępczy tusz często jest marnej jakości i może szybko zaschnąć.
nieważne czy pigmentowy czy rozpuszczalnikowy. A tak w ogóle to przez
cały wątek sie myliłem. Myślałem o Jettecu, a mówiłem InkTec. Kup
JetTeca najpiej:)

--
# Łukasz Ledóchowski
# lukled_at_tlen.pl GG:503647