Re: Compaq - bios

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 21:18:49 MET

Użytkownik "Piotr K." <pk_at_idf.wywal.pl> napisał w wiadomości
> Trafił mi się do naprawy Compaq z P 200MMX. Za holerę nie mogę wejść do
> biosu - też Compaq.

Ten komputer to prawdopodobnie DeskPro. Faktycznie są kłopoty z wejściem do
biosu, tylko raz mi się to udało (i sam nie pamiętam jak ;-). Tyle że nie
miało to większego sensu, bo w tym biosie są może ze 3 opcje na krzyż...

Wejdź na stronę http://h18000.www1.hp.com/ wybierz opcję "Software & Driver
Downloads" i wpisz nazwę z naklejki. Potem wybierasz typ procesora, system i
masz wszystkie drivery i bios z instrukcją jak go załadować.

Pzdr

A.