Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: Artur Czeczko (acz.2004-02_at_eno.one.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 10:46:45 MET

Użytkownik "Siuto" <siuto_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> CRT vs. LCD kurde o LCD wogole nie myslalem do tej pory ale coraz bardziej
> mnie przekonujecie.
> Mimo to nadal pozycja markowego CRT 19' jakim jest NEC FE991SB jest
> mocniejsza niz mniej znango Mediona 15' LCD.

Jeśli zamierzasz przesiadywać długimi godzinami przy tym monitorze,
to zastanów się nad LCD. Jeśli od czasu do czasu na parę godzin,
to moim zdaniem nie ma wyraźnej różnicy.
Jeśli chcesz na tym monitorze oglądać filmy, to masz moją gwarancję,
że znacznie bardziej będziesz zadowolony z dobrego CRT.
LCD nie potrafi poprawnie wyświetlić czarnego, co jednak trochę ma
znaczenie przy wyłączonym świetle.
A co większy ekran, to większy, na pewno lepszy komfort pracy z tego
powodu.

Pozdrawiam,
Artur