Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 08:32:51 MET

Dnia: Fri, 5 Mar 2004 00:42:11 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Wiesław
Lubas* napisał(a):

> jakis gosc na allegro sprzedawal naklejki czy cos takiego po 5 pln sztuka,
> nazbieral kilkadziesiat pozytywow, a potem wystawil LCDki
> "nowe,legalne,odkupione od urzedu celnego" bo cenie "kup teraz" duzo nizszej
> od rynkowej. Ludzie rzucili sie masowo (jakis gosc czy dwoch nawet dwa od
> razu zamowil), porobili przelewy, a monitor ani widu ani slychu.
> Znalazlem link do aukcji. nick sprzedajacego: lukserwis, popatrzcie na
> komentarze.

Faktycznie, wykiwał 40 osób... przykra sprawa.
Choć jednemu udało się kupić :)
Z tymi naklejkami po 5zł i zbieraniem pozytywów też nie jest do końca
prawda... sprawdzałem jego starsze aukcje.

P.s. Ja dla przykładu transakcje powyżej 500zł próbuje załatwiać poprzez
usługę Escarow. Jeżeli ktoś zaczyna być marudny, nie godząc się na ten
sposób finalizacji aukcji, rezygnuje z zakupu.

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]