Problem z drukarką Lexmark w sieci

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 00:38:28 MET

Mam dwa komputery i dwie drukarki w małej LAN
- nie mam huba, kompy są połączone skrętką...
Jeden komputer pracuje z Windows XP i do niego
podpięta jest drukarka Lexmark 1020 udostępniona
w "sieci". Drugi komputer pracuje z Windows 98
i do tego podpięta jest inna drukarka, również
udostępniona w sieci...

Problem mam z drukarką Lexmark, która drukuje
poprawnie z komputera Windows XP natomiast gdy
drukuję stronę testową przez sieć, z kompa na
Windows 98, to drukarka nic nie drukuje natomiast
mruga swymi dwiema zielonymi lampkami na zmianę.
Gdy otworzę folder drukarki pod Windows XP widzę
że jest jedno zadanie w buforze i że jest błąd.
Nic więcej system nie mówi...

Niestety nie mam istrukcji do tej drukarki i nie
wiem co to może znaczyć że ona tak mruga. Ktoś wie?
Szukałem w sieci "instrukcji obsługi" ale nie mogę
znaleźć niestety - ktoś z Was ma może?