Re: AMD Athlon XP 2400+ Thorton czy Celeron 2600 MHz northwood

Autor: Kalik (paweltom_at_wp.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 18:53:11 MET

> musisz miec cos zle poustawiane. moze cos w tle dziala i procesor zabiera?
>
> pozdrawiam,
> shadow

Na pewno nie! Komputer konfigurował informatyk, który zna się na rzeczy.
Oprócz rzeczy przeze mnie wymienionych (czyli czcionki i podgląd wydruku)
występują takie efekty jak: po kliknięciu prawym przyciskiem myszy w obszar
pulpitu komputer zamiera na kilka sekund (klepsydra) by po dłuższej chwili
pojawiło się w końcu menu kontekstowe; poza tym bardzo długie otwieranie i
zamykanie systemu, często przy zamykaniu wręcz zawiesza się. Nie chce
marudzić żeby mi kupili nowy, bo teoretycznie ten jest dobry. W tym miejscu
apel do wszystkich szefów: BŁAGAM MIEJCIE LITOŚĆ DLA PRACOWNIKÓW I NIE
KUPUJCIE NAJTAŃSZEGO SZMELCU BO POTEM ODBIJA SIĘ TO NIEKORZYSTNIE NA ZDROWIU
PRACOWNIKÓW (choroby zawodowe, nerwica etc.).