Re: Jak ustawić pamięci, synchronicznie czy asynchroni cznie ??

Autor: Linuksowiec (adam1p_at_interia.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 18:08:38 MET

> Szczegolnie, ze wtedy Kingston CL3 pracuje na CL2.5 i jest to zgodne ze
> specyfikacja (przynajmniej tak jest w moich kosciach - nie trzeba tego

Kurcze a nie wiecei jak to się ma w przypadku KT600, albo może moglibyście
polecić jakiś programik do testowania szybkości pamięci, to sam bym to sobie
sprawdził, bo też mam Bartonka 2500+ na szynie 333 i mam dylemat jak ustawić
swoją pamięć. Testowałem to programem AIDA, ale to jest program do
wszystkiego i nie wiem czy mu wierzyć. Wynika z niego nieznacznie większa
prędkość zarówno odczytu jak i zapisu przy DDR400.