Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: Artur Czeczko (acz.2004-02_at_eno.one.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 16:59:16 MET

Użytkownik "-=MaR=-" <zne_at_m.cy[ROT-13]> napisał w wiadomości

> Ja również mam porównanie... w domu mam 17" CRT Dell'a (Trinitron), w
pracy
> siędzę przy 15" LCD Compaq. Jak już pisałem, wszystko jest kwestią
gustu!!!

Mi osobiście bardziej podoba się Diamandtron. Być może Trinitron, który
ostatnio widziałem, był już nieco zużyty, ale w każdym razie miał mniej
ostry obraz.

> Pamiętać również trzeba o emisji promieniowania... jeżeli sprawy związane
> ze zdrowiem - w szczególności z oczami - są dla kogoś drugorzędną sprawą,
> niech kupuje CRT.

Jakaś dziwna sprawa z tym promieniowaniem. Nikt nigdy nie słyszał, żeby
komuś zaszkodziło, a ludzie to powtarzają i powtarzają... Znacznie bardziej
szkodzi na wzrok parę innych cech monitorów, z których większość dotyczy
starych monitorów CRT, a niektóre dotyczą zarówno LCD, jak i CRT.

Pozdrawiam,
Artur