Re: Audigy2 6.1 vs 7.1

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 14:03:56 MET

Użytkownik "Key" <krzychoo@_CIACH_alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> P.S. Zauważyłem również, że są dwie wersje "Audigy2 bulk", tzn niektóre
mają
> pozłacane końcówki, czy to zwykła kosmetyka, czy istotna różnica w
> poszczególnych modelach?

Co do tych pozłacanych koncówek to jest to jedna wielka lipa ... kiedyś
znajomy w takim Audigy 2 wyłamał gniazdo jacka (niby pozłacane) bo uzywał
ogromnej przejsciówki na dużego jacka i zachaczył ja przypadkiem. W środku
(tj pod plastikową obudową gniazda) styki są a jakże metalowe .... zwyczajne
szare blaszki. Pożytek jak widac z tego taki że karta wygląda bardziej
"profesionalnie", markieting jest najważniejszy :)

Pozdrawiam