Re: karty tv

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 12:54:08 MET

Użytkownik Paula_do napisał:

> Dzieki za odpowiedzi
> Wszyscy wymieniliscie tylko jednej firmy karty. czy tamte sa duzo gorsze?
> I jak to jest z jakoscia obrazu? bo slyszalam, ze nie za dobry, generalnie w
> kartach. Ale porownywalny np z filmami na divx?

ja - nie mając pojęcia ani o kartach TV, ani o oprogramowaniu do nich -
kupiłem ostatnio na allegro używaną kartę PixelView TV Pro z radiem FM
za 70 zł (pilot, sterowniki, dwa kable, instrukcja, pudełko). Tuner
Philipsa, NICAM, Telegazeta, różne przejściówki do różnych wtyczek
antenowych - jedym słowem bajer. Niestety świecidełka nie rekompensują
mnóstwa wad jakie posiada ta karta (i jak się domyślam całe PixelView -
amatorszczyzna :-/). Karta niby w miarę nowa, a oprogramowanie i
sterowniki z epoki windows95. Niekonfigurowalne sprzętowo,
niekonfigurowalne softwareowo, karta robi jakieś konflikty, zawiesza
komputer, wywala system, a ostatnio nawet zresetowała "na twardo"
komputer (wyłączył się dysk i monitor, po czym widać było już post z
odliczaniem RAM'u - jak po twardym resecie). Nie polecam nikomu kart tej
firmy - szczególnie z tej serii którą ja mam.

--
cl0