Re: Za slaby zasilacz? (prime)

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 11:13:56 MET

> I pytanie czy to zasilacz nie wyrabia? Czy to
> dodanie dvd i wentylatorow spowodowalo ze pobor pradu przekroczyl
wydajnosc
> zasilacza? A moze raczej gdzie indziej szukac przyczyny?

Ok, dzisiaj odlaczylem dvd i oba wiatraki. To samo, prime wywalil mi sie po
5 minutach. Co sie dzieje, czy mozliwe ze to wina systemu? Niby Prime pisze,
ze to hardware problem, ale sam juz nie wiem, nic innego oprocz dolozenia
tych rzeczy w kompie nie zmienialem... Wczesniej na identycznej konfiguracji
prime przeszedl 24h testy bez zadnych problemow...
A w ten kalkulatorek to raczej nie wierze :)

--
Pozdrawiam,
Shadow