Re: cichy wiatraczek do Bartona 2500

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 09:58:26 MET

Dnia: Thu, 4 Mar 2004 08:59:30 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Paweł Fraś*
napisał(a):

> plyta soltek 75FRN2N-L nForce2
> budzet ... do 150

Nie szkoda Ci pieniędzy? Ja - dla przykładu - składałem ostatnio koledze
komputer, właśnie na Bartonie 2500+... do tego zakupiłem mu coolerek Arctic
Copper Silent 2 TC Rev 2 za 60zł. Wiatrak posiada czujnik temperatury i
jest praktycznie niesłyszalny!!! Co prawda, procka jeszcze nie podkręcałem
na 200MHz lecz przy standardowym taktowaniu temp. nie przekracza 36C!!!
Szczerze polecam Ci ten właśnie coolerek... zaoszczędzone pieniążki możesz
przeznaczyć na coś innego np. porządnie upić się w knajpie :)

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]