Re: Czy odróżnią R9100 od R9200 ?

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 09:54:07 MET

Uzytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy> napisal w wiadomosci
Witam,
 W pracy kumple obok maja komputer w ktorym leni sie stary Sapphire Radeon
9100 64MB/128Mbit z jakims cienkim wentylkiem. Przypadkiem ja mam nowego
Sapphire Radeon 9200 64Mb/128Mbit z takim fajnym nieslyszalnym radiatorem.
Czy jak zamienie te karty (w celu naukowym) to oni zobacza jakas roznice ?
Pogorszy im sie dzialanie jakichs programow ? A moze beda mieli lepiej ?
Uzywaja glownie GG, Worda, GG, Excela, GG, Winampa i GG. No i jak nie
gadaja przez GG to ogladaja DVD. Zwlaszcza chodzi o to DVD, bo ja sie tym w
ogole nie bawie i nie wiem jaki karta ma wplyw na jakosc obrazu, szybkosc
czy co tam sie liczy.

Maja takie fajne zajecie i jeszcze im za to placa? tez chce