SLK-947 czy 900A w Feel V

Autor: Grucha (salgol_at_wyborcza.pl)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 09:39:16 MET

Witam
Mam dylemat i zarazem pytanie do grupowiczow. Zamierzam wymienic swojego DP5
na cos miedzianego i tu jest problem. Mam plyte 8RDA+ w obudowie Feel V i o
ile załozenie 900A wydaje mi się bezproblemowe (jest na liscie
kompatybilnosci z tym coolerem) to SLK-947 zachaczylby (prawdopodobnie) o
zasilacz. Jestem w stanie odgiac/przesunac zasilacz o kilka milimetrów i
podejrzewam iż wtedy cooler się zmiesci.
Teraz moje pytania: czy ma ktos moze u siebie podobny zestaw (lub probował
jego zalozenie) ?
Druga sprawa to kierunek montazu, zalozony 900A (poziomo) dmuchalby
(wprawdzie cieplym powietrzem, ale zawsze to jakis ruch) na radiatory
mosfetow i na pamieci, zas wentyl 92 mm czesciowo na cooler NB, SLK-947 zas
w monazu pionowym z jednej strony bylby zablokowany przez zasilacz, z
drugiej dmuchalby na NB, wentylator zas tylko na plyte.
Nie patrzac na wydajnosc jednego i drugiego, ktore rozwiazanie (z pkt
widzenia przeplywu powietrza i chlodzenia) byloby lepsze ?
Z gory dzieki za odpowiedzi

Pozdrawiam
Salgol