Re: ASUS P2B rev 1.10

Autor: benek (benek.benek_at_[wirtualnapolska)
Data: Thu 04 Mar 2004 - 00:18:06 MET

> a jak to poznać?
> nigdy nie grzebałem w kompie wcześniej...

wystarczy wejsc do BIOSu i zobaczyc czy w odpowiedniej zakladce wyswietlaja
sie np obroty wentylatorow podlaczonych gniazdek w plycie glownej - jezeli
tak to masz monitoring

> ale prockowi 1,7V nie zaszkodzi to za bardzo mam nadzieję?

chcesz podkrecac wiec i tak musialbys podbijac napiecie a czy nie zaszkodzi
to zalezy od chlodzenia (od jego wydjanosci/sprawnosci)

pozdrawiam