Re: monitor dla bardzo słabego wzroku

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 21:01:36 MET DST

Rafał Bartoszak napisał(a):

> No to doradzaj sensownie: np. 1024x768_at_100 Hz. Albo jeszcze
> lepiej: Hfreq = 90 kHz. Przy paśmie wizyjnym 200 - 250 MHz

dobra dobra -ale dla roznych przekatnych monitora sa zalecane rozne
rozdzielczosci -chyba nie ma sensu pisac ze dla 15' -to 800x600 itd...
a im slabszy wzrok tym migotanie moze byc jeszcze bardziej szkodliwe
(to akurat do specjalisty okulisty moze by to lepiej wyjasnil-bo jak
wiadomo niektorym to nie przeszkadza(nie widza zupelnie) 75 a ja np nie
schodze ponizej wlasnie 100(1024x768 -17' i 15'800x600) bo bym nie
wysiedzial dlugo
a pasma wizyjne dla osoby niezorientowanej... czego sie z tych liczb
dowiedza -zbytnio niczego

> Dlatego Cię nie wyśmiałem ;)
> Ale przeczytaj jeszcze raz swojego posta: odpowiadasz o
> odświeżaniu pod akapitem o LCD. To się jednak kojarzy....

przeczytane ida u mnie do kosza -wiec nie da rady ;)
ale by juz nie zamulac :D okolo 60Hz dla wiekszosci lcd jest
odswierzaniem optymalnym

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<