Karta muzyczna + głośniki + słuchawki

Autor: wojtek (wojtek_at_BEZTEGOpulpit.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 20:31:13 MET DST

Witam
mam pytanie dotyczace uzytkowania tych trzech elemetow wynionych powyzej
razem.
chciałbym miec sluchawki i głosniki podpiete razem, aby uniknac przełaczania
kabli, ktore to nie jest wygodne, ani dobre

pomyslalem czy mozna by ustawic w karcie wysjcie na 4 glosniki i w ten
sposob uzyskac DUAL STEREO
karta muzyczna to Audigy 2 ZS.
do przedniego kanalu chcialbym podpiac glosniki, a do tylniego sluchawki

teraz pytanie jest takie takie podlaczenie faktycznie da mi doklanie to samo
na dwoch kanalach? chodzi mi o sluchanie muzyki
mp3, ape, audio itp.
czy nie bedzie roznic w kanalach jezeli chodzi o szczegoly? niskie tony
wysokie?
bo slyszalem, ze wysokie tony na tylnym kanale sa obcinane...

pytam sie, bo nie mam jak tego sprawdzic... tzn jeszcze nie tej karty, ani
sluchawek :(

prosze o opinie

pozdrawiam
wojtek