Re: hp LaserJet 1010 ludzie, po co ja to kupilem...

Autor: kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 16:58:16 MET DST

> 1) Nie 2,5 tys stron a 2 tys.stron
(tu juz widac stronniczosc wypowiedzi)

Nie mogę się z tym stwierdzeniem zgodzić interesuje mnie za ile chciałbyś
otzrymać wydruk kupując urządzenie z tej pułki?
A odpowiedź mam na dole.

> 2) swego czasu na grupie byly wypowiedzi i wynikalo z nich ze mozna
> sie zmiescic w cenie 12gr/wydruk.

Niestety. Nie czytam wszystkich postów.

> Wiec chyba jest to normalne
> ze kazdy kto sie z groszem liczy szuka tanszych rozwiazan.

Tańsze rozwiązanie nie zawsze jest dobre. Trochę HP-ków przerzuciłem
i (oprócz - oczywistej ze względów dochodowych - propagandy HP)
uważam, że faktycznie większość z uszkodzeń wynikała bezposrednio
z używania nieoryginalnych mat. eksploatacyjnych.
Na rynku jest - niestety - dużo śmieci które się do niczego nie nadają.
Proponuję znaleść sobie jakąś markę zastępczą/sposób uzupełniania proszku
i trzymać się jej przez cały czas. (pod warunkiem, że urządzenie działa
sprawnie z tym mat. ekspl.)
Ponadto dopóki urządzenie (model) jest nowe musisz się liczyć z technicznymi
problemami
użycia materiałów alternatywnych do oryginałów
z powodu niedostępności wzorcowych oryginałów na rynku wtórnym,
a co za tym idzie ich opłacalnej, masowej produkcji i specjalizacji w tym
kierunku.
tak było np. z epsonami - po 4-5 m-cach już było pełno zastępników.

   Po to
> jest miedzy innymi ta grupa by sobie wzajemnie pomagac,
> a z twojego postu to chyba nie wynika, przynajmniej ja mam takie odczucie.

Patrz powyżej

Pzdr.:
Kuba