Re: Wymiana klawiatury w laptopie

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 16:41:15 MET DST

w wiadomości: 2c43.00000cc0.406ac870_at_newsgate.onet.pl , użyszkodnik "
Hudok "
 podając adres torbaborba_at_op.pl spłodził(a) co następuje:

> Wybaczcie to proste pytanie ale wlasnie przymierzam sie do wymiany
> klawiatury w moim Acer Travelmate 220. Szczerze mowiac nie wiem jak
> sie do tego zabrac, tzn. nie jestem pewien czy trzeba rozkrecic
> wszystko czy moze da sie ja po prostu wyjac przykladajac pare
> newtonow. Jeszcze nigdy tego nie robilem i nie chcialbym sobie
> polamac komputera.
> Z gory dziekuje za pomoc.

Oblukaj klawiaturę dookoła po krawędziach ;)))
Dziś wyciagałem dwie i w obu wystarczylo lekko odgiąć a w drugiej odciagnąć
zatrzaski ( od góry ) ;)))

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/