Re: Montaz plyty do P4 w obudowie nie do P4

Autor: Big Jack (AwBnFpCxNnZe_at_qngn.hfhagb.cy)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 15:50:38 MET DST

W wiadomości: 2c43.00000c20.406a9e9d_at_newsgate.onet.pl
użytkownik: *pawel* napisał(a):

> Czy bezpieczne jest montowanie plyty do P4 w obudowie nie
> przeznaczonej do tego ?
> (chodzi mi o te dodatkowe wzmocnienia w okolicy procesora, a nie o
> zasilanie)
>
> Podobno plyta moze sie bardzo wygiac, ktos to praktykowal ?

To mocowanie coolera do Athlona może spowodować wygięcie płyty.
Natomiast mocowanie coolera do Pentium nie niesienie za sobą praktycznie
żadnego niebezpieczeństwa, dlatego, że mocuje się go do ramki i nie
trzeba go dociskać do płyty.
Big Jack

--
     //////