Re: Modernizacja kompa

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 18:59:48 MET

W artykule news:c23sji$r0s$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Arek Wołowicz z adresu <wolek_at_pf.pl> napisał(a):

> Pamięć SDR przedewszystkim bym wymienił na DDR.
> To może pociągnąć za sobą zmianę płyty.

No raczej na pewno pociagnie:) To jaka plyte??:)

> Do tego grafikę nową, jeśli lubisz oczywiście grać

ano czasem lubie, ale zauwazam ze bardzo zadko jakas gra mnie wciaga

> :) Procek jest nadal niczego sobie, nie napisałeś co robisz na

no skoro zostajemy w 32-bitach to procka jednak zostawie,
w koncu teraz chodzi u mnie na 2600+ (15x137)

A co do plyty to AMD ciagle robi procki na Socket A?
Pytam na wypadek gdybym chcial wlozyc kiedys np. jakiegos Bartona:)

> komputerze, więc trudno cokolwiek doradzić. Co do ceny tego sprzętu
> to zajrzyj na allegro, ale troszke zgarniesz, na nową grafikę i to
> całkiem niezłą powinno wystarczyć :>

hehhe niezla grafike to chyba i tak niezle skoro MB i grafa maja
juz prawie 3 lata:)

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644