firewire na audigy

Autor: shogun (lonestar1_at_o2.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 17:21:12 MET

wydaje mi sie, ze na karcie audigy mam gniazdo firewire -
zastanawiam sie czy bedzie ono do wykorzystania w dowolny
sposob np. przez podlaczenie kamery cyfrowej i innych peryferiow
czy tez ma jakies okreslone zastosowania zwiazane z karta dzwiekowa.

chodzi mi najkrocej rzecz biorac o to, ze jesli jest to gniazdo uniwersalne
to kupie sobie karte telewizyjna bez lacza firewire ale jesli tak nie jest
to doloze 100 pln i kupie drozsza karte telewizyjna z gniazdami firewire.

dzieki za jakies infor o tym kwadratowym ze scietymi rogami porcie
na kartach audigy. :-)