Re: jaka moc UPS?

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 16:02:22 MET

"Janusz" <jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl> wrote in message
> "Wiesław Lubas" <vieniu_at_math.put.poznan.pl> wrote

> Po pierwsze nie napisalem ze na 100%, tylko, ze pewnie, a po drugie 16W w
> trakcie
> druku, a czy gdzies ktos Ci napisze MAX pobor chwilowy??? Janse, ze nie!
> A moze przy rozpoczynaniu chwilowo pobiera 80W?
Nie, jej konstrukcja nie przewiduje elementow o tak duzym szczytowym poborze
mocy.

> Moja drukarka HP 854c jest podlaczona do pradu przez zasilacz dajacy prad
1A
> !
> 1A * 230V = 230W max...
jesli ten zasilacz _DAJE_ 1A to znaczy, ze informacja dotyczy strony
niskiego napiecia (czyli 1A*12V = 12W, 1A*16V=16W itp... nie wiem jakie
napiecie daje ten zasilacz)

> Po co dawac taki zasilacz skoro moce drukarek atramentowych sa takie
niskie?
> Przeciez producenci nie beda przeplacac! Zrobic zasilacz na 1A, a taki na
> 0,2A to duza
> roznica w kosztach.
Nie przeplacaja, daja tyle ile potrzeba. Patrz wyzej.

> A jesli to robia, znaczy maja po co... czyli jest taka
> mozliwosc, ze
> chwilowo jednak jest brane 100W.

Nie ma takiej mozliwosci. Patrz wyzej.

> Pamietaj, ze dane ze stron www, ktorymi sie tak podpierasz, to sa dane
> marketingowe
> dla "ludu", ktore sa tak spreparowane, zeby byc w czolowce...

Specyfikacja techniczna to nie sa dane dla ludu, bo lud nie odroznia amperow
od woltow...
(patrz post kolegi z pomiarami i przemiennoscia natezenia...Czego w tych
szkolach teraz ucza?!)

WL