Re: Wodne ch³odzenie ?

Autor: Michael (mmichal.wytnijtopomiedzykropkami._at_konto.jest.na.tlen.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 15:31:17 MET

> Ale jak kto¶ ma tego WaterCoolera to móg³ by napisaæ czy nie ma z tym
jaki¶
> problemów. Ja zak³adam, ¿e to bêdzie chodzi³o 24 godziny na dobê - tak jak
> ca³y komp. Czy to bêdzie wydala³o ?

Raczej tak, ale nie licz na jakie¶ super ch³odzenie. Mam ten zestaw, ch³odzê
nim tylko procesor i przy Athlonie 1700+, wersja na 0.17 mikrona,
najbardziej grzej±ca siê, mam 46 stopni po ca³ym dniu pracy i w³a¶nie na
takiej warto¶ci temperatura siê stabilizuje. Dodam, ¿e mam fatalnie
umieszczony pojemnik z wod± (w do¶æ ciep³ym miejscu).

Pozdrawiam