Krótka obudowa do PC

Autor: alahard (alahard-no_at_sp-am-interia.pl)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 13:27:49 MET

Witam,

ze względów konstrukcyjno-budowlanych mam tylko 45 cm długości dostępnej
na postawienie komputera. Ponieważ z tyłu trzeba też zostawić trochę
miejsca na kable (choć kilka cm) żeby nie kombinować za bardzo z 'kątowymi'
wtyczkami, szukam więc nietypowej bo krótkiej obudowy PC
Optymalnie tak koło 40-42 cm długości. Nie martwi mnie problem upchania
tam potem płyty głównej i CD - z tym sobie poradzę, natomiast zależy mi
aby była:
-solidna
-praktyczna
-nie bardzo 'udziwniona'
(w takiej kolejności priorytetów)
Patrzyłam na Enlight-a - robią takie na 430cm, ale i oni zaczeli strasznie
wydziwiać z frontami (zaokrąglone, faliste itp) - może ktoś z Was miał też
kiedyś taki problem, albo spotkał takie trochę krótsze obudowy?
Będę wdzięczny za info

Marek

P.S. Zasilacz nie ma znaczenia - i tak mam kilka zapasowych w tym Enlighta