Re: WD Caviar i Scan Disk.

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 23:19:13 MET

neelix wrote:

> Nowy dysk "robiłem" od początku do końca za pomocą Partition Magic 8.
> Spróbuję chyba podzielić G na 2 mniejsze. Może to coś pomoże.

I tu widzę błąd -> niedawno kupiłem 120GB i z ciekawości pobawiłem się
PQM8 - oto spostrzeżenia:
 1) program wpisał MBR, strasznie spowalniający start: 10 sekund musiałem
czekać na zgłoszenie dysku - na szczęście "FDISK/MBR" załatwił sprawę ;-)
 2) tworząc partycje FAT32, program dziwnie podwaja wielkość klastra:
dla dysku 32GB otrzymałem klaster 32KB ;-(
W dodatku dostęp do otrzymanego dysku logicznego jest oporny, a NDD
nie radzi sobie z poprawianiem wpisu "FREE SECTORS" (a miałem nadzieję,
że to wreszcie poprawili...)

Podsumowując, nadal odradzam używanie PQM ;-(

P.S. Mając Win2k/XP, trzeba jakoś utworzyć przynajmniej partycję primary,
bo te systemy widząc czysty dysk oferują tylko tworzenie dysku
dynamicznego ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|