nagrywarka DVD + nagrywarka CD

Autor: Krzysztof (amron_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 23:33:17 MET

Witam, mam obecnie w komputerze nagrywarke CD. Zamierzam dokupic
nagrywarke DVD. Z tego co wiem to nie powinno się instalowac w jednym
systemie dwoch programow do nagrywania plytek. Jak to sie ma w
przypadku wypalania CD i DVD na jednym kompie przy dwoch napedach i po
instalacji dwoch roznych programow do nagrywania; jeden dla CD i jeden
dla DVD. Czy beda sie gryzly miedzy soba ?