Re: Naprawiane dyski z California Computers jako nowe - przestrzegam

Autor: Konrad (KonradUV_at_zakopane.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 22:53:50 MET

Grzegorz Podsiadło wydusił z siebie w <02032004.1521417E_at_blurp.bzzz.pfff>:

> Czyli od kiedy ? Bo z tego co wiem to się nie połączyli, i nie planują.

action kupił kilkadziesiat procent udziałów w ub roku.

> Co do dysków - to np. w action są one zawsze inaczej opisane - jako
> poserwisowe, i mają 3 miesiące gwarancji. Może handlowcom się coś
> pomyliło przy zamówieniu ?

ile razy?
Co pomyliło? O czym ty mówisz?
Za fakturą idzie wz do magazynu i gwarancja powstaje w magazynie.
3 razy przysłali dyski naprawiane. Trzy razy. Nie raz. I wyraźnie im
zaznaczylismy, ze kupujemy u nich NOWE dyski.
Od ilu lat robisz tam zakupy /CC/ skoro takie zadajesz pytania???