Re: DualDDR sciema !

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 17:03:22 MET

Alti <mial_at_racje.gdy> wrote:
> No to po kiego pisza mi w instrukcji do plyty oraz na stronach producenta
> chipsetu (Nvidia) ze transfery dochodza do 6.4?

bo do kontrolera pamieci spokojnie dojdzie te 6.4 GB/s.
gorzej z przepchaniem tego przez fsb do procesora - przy Athlonach nie
przeskoczy sie polowy tej wartosci (i to tylko tych dzialajacych na fsb
400 MHz).

po co wiec dual channel? w tym przypadku najwiecej zyskac moze zintegrowany
rdzen graficzny (jesli oczywiscie jest w konkretnej wersji nforce2 i z niego
korzystamy). rywalizacja miedzy igp a cpu nie jest wtedy az tak odczuwalna.

pozdrawiam,
shadow