Re: wymiana dźwiękówki - warto ?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 11:38:41 MET

"Jakub Wysocki" <jakubokey_at_usunto.o2.pl> wrote in

> Witam, czy warto kupować Sound Blaster Live Player 5.1, jeśli się ma
> obecnie na płycie zintegrowaną kartę dźwiękową 6 kanałową, (płyta abit
> nf7). Czy odczuję różnicę w jakości dźwięku na słuchawkach oraz
> zestawie stereo ?

Moim zdaniem warto trochę dołożyć i kupić Hercules Fortissimo III. Ja na
początku trochę się obawiałem jakiś niekompatybilności ale okazuje się że
wszystko chodzi idealnie a dźwięk jest po prostu wyśmienity. Wcześniej
miałem dźwięk 5.1 ma płycie MSI więc nie było to jakieś ostatnie badziewie,
ale mimo to różnica jest bardzo duża. Słyszy ją nawet moja żona, która
zazwyczaj nie zwraca żadnej uwagi na jakość dźwięku i generalnie niewiele
ją to obchodzi. Tym razem przyznała że na prawdę komputer lepiej gra. Co
ciekawe nawet bas jest dużo ładniejszy choć byłem przekonany że on zależy
głównie od jakości głośników.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,