Re: [Być moze lekko OT] Podkładki pod myszy

Autor: Radek D (radek997_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 16:49:11 MET

Miesiąc temu też miałem taki dylemat bo kupiłem myszkę optyczno-radiową ale
na zwykłej podkładce bardzo się rwała.
Ww. podkładki są ok. ale kosztują coś ponad 100 zł.
Ja kupiłem cosik takiego "FELLOWES Optical Mouse Pad" w MediMarkt za 22zł.
Podkładka jest cienka i twarda dzięki czemu doskonale przylega do płaskiej
powierzchni np. blatu i nie "podwija się" (a i ma jeszcze taką matę
antypoślizgową od spodu).
Są chyba 4-5 motywów do wybrania (dość ładne).
Powierzchnia podkładki jest lekko chropowata (ale nie tak jak papier ścierny
;-)) dzięki czemu układ optyczny ma "najlepszą" wydajność (musiałem zmienić
ustawienia w Win tak czułość podskoczyła).
Ogólnie polecam choć ma jedną wadę - brak podkładki pod nadgarstek (ale ta
sama firma robi też takie osobne podkładki żelowe pod sam nadgarstek za 29
zł)
Pozdrawiam